طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال- وب آذین
نوشته شده توسط : webazin

طراحی سایت ارز دیجیتال ✔️ ترفندها و نکات امنیتی - راست چین

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال- وب آذین 

 

ممکن است بسیاری از افراد بعد از شنیدن عبارت صرافی رمزارزی چنین تصور کنند که صرافی‌های رمزارزی نیز همچون صرافی‌های سنتی موجود، برای خرید و فروش و مبادله ارز دارای فروشگاه یا محلی به صورت فیزیکی هستند که می‌توانند با مراجعه به آنها و در قبال پرداخت ریال، رمزارز مورد نظر خود را دریافت نمایند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که چنین تصور می‌کنید باید بدانید که در حال حاضر تمامی مراکز خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران به صورت آنلاین فعالیت می‌کنند و شما به عنوان کاربری که قصد خرید و فروش ارز دیجیتال دارد باید از میان وبسایت‌های ارائه دهنده خدمات رمزارزی موجود یکی را برگزینید. بعد از انتخاب سایت صرافی مورد نظر خود و بعد از ثبت نام و طی مراحل لازم می‌توانید به خرید و فروش آنلاین ارزهای دیجیتال مورد نظر خود بپردازید.

در حال حاضر دو نوع صرافی رمزارزی در داخل کشور وجود دارد: صرافی فروشگاهی و صرافی بازارمعاملاتی. دسته اول به صرافی‌های گفته می‌شود که خرید و فروش رمزارز در آنها با قیمت مشخصی صورت می‌گیرد. در این صرافی‌ها کاربران درخواست خرید و فروش ارزدیجیتال خود را مطابق با قیمت تعیین شدۀ صرافی انجام می‌دهند. به عبارت دیگر کاربران تنها امکان مشخص کردن مقدار ریالی سفارشات خود را دارند و نمی‌توانند سفارشات خود را با قیمت مد نظر خود به ثبت برسانند. بر خلاف این دسته، دسته دوم صرافی‌های رمزارزی، صرافی‌هایی هستند که با عنوان صرافی‌های بازار معاملاتی شناخته شده‌اند. در این صرافی‌ها امکان خرید و فروش وثبت سفارش با قیمتی متفاوت از قیمت بازار وجود دارد. به عبارت دیگر کاربران می‌توانند سفارشات خرید و فروش خود را با قیمت مدنظر خود ثبت نمایند. در صورتی که این قیمت با قیمت فعلی بازار برابر باشد سفارش به صورت لحظه‌ای انجام خواهد شد، اما در صورتی که این قیمت متفاوت از قیمت فعلی بازار باشد در لیست سفارشات موجود ثبت خواهد شد. بدیهی است این سفارش تا زمان رسیدن قیمت بازار؛ در حالت باز باقی خواهد ماند. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال، اصلی ترین خدمات وب آذین  اسکریپت در سالهای اخیر است.

در نتیجه و با توجه به نکات ذکر شده بالا، اگر فرد یا شرکتی هستید که قصد راه‌اندازی صرافی آنلاین رمزارزی دارید، برای اینکار نیاز به راه اندازی وبسایتی برای ارائه این خدمات خواهید داشت. ما در تیم وب آذین اسکریپت با بهره‌گیری از گروهی از برنامه نویسان حرفه‌ای و متخصصین و مجربین حوزه بلاکچین و رمزارزها در تلاشیم تا با کوتاهترین زمان ممکن، تمامی مراحل مورد نیاز شما برای راه اندازی یک سایت صرافی آنلاین خرید و فروش رمزارزی را در اختیارتان قرار دهیم. برای این کار تنها کافی است به ما اعتماد کنید و راه اندازی صرافی رمزارزی خود را به تیم ما بسپارید.

بایگانی‌ها طراحی سایت صرافی دیجیتال آنلاین | کانون تبلیغاتی فِرمو

طراحی سایت ارز دیجیتال

این روزها و با توجه به رکود موجود در بازار بورس داخلی و زمزمه‌هایی که در پی بازار صعودی فعلی در مورد بازار رمزارزها در میان فعالین این حوزه به وجود آمده است، توصیه به خرید و فروش و کسب سود از این حوزه از سوی این افراد به دیگر کاربران عادی افزایش یافته است و تعداد کاربران ایرانی که به این حوزه رجوع کرده‌اند نیز مانند دیگر نقاط دنیا در حال افزایش است. علی رغم وجود امکانات کسب درآمدی مختلف در صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی، وجود مواردی همچون عدم امکان استفاده از ریال به صورت مستقیم در این پلتفرم‌ها، تحریم‌ها و ممنوعیت استفاده کاربران ایرانی از صرافی‌های خارجی و دیگر موارد مشابه، امکان استفاده و فعالیت کاربران ایرانی در صرافی‌های خارجی را محدود کرده است. پیامد این موضوع احساس نیاز شدید به وجود بسترهایی است که خرید رمزارزها با استفاده از ریال در داخل کشور را امکان‌پذیر کرده باشند. این موضوع باعث شده است تا افراد دیگری که سابقه فعالیت، توانایی و دانش بیشتری در مورد تکنولوژی و این حوزه دارند تصمیم به راه اندازی چنین بسترهایی بگیرند و از این طریق از یکی از مهم ترین امکانات کسب درآمدی موجود در این حوزه در حال حاضر به کسب سود و درآمد بپردازند. نتیجه این امر راه اندازی روزافزون صرافی‌های رمزارزی در داخل کشور است. با توجه به افزایش دانش و نیاز کاربران به امکانات مختلف و وجود امکان فعالیت در صرافی‌های خارجی، صرافی‌های رمزارزی داخلی با ارائه امکانات مختلف در حال رقابت با یکدیگر هستند.

با توجه به نکات ذکر شده نیاز به حضور بسترهایی که چنین صرافی‌هایی را راه اندازی نمایند بسیار احساس می‌شود. وب آذین اسکریپت  یکی از پلتفرم‌هایی است که با فراهم آوردن بستری برای راه‌اندازی صرافی‌های آنلاین رمزارزی سعی در ارائه خدمت به افراد یا شرکت‌هایی دارد که قصد دارند در کوتاه‌ترین زمان ممکن صرافی آنلاین ارزدیجیتال راه اندازی کنند و هم زمان با سرعت بالای راه‌اندازی، از امکانات و پشتیبانی مناسبی برخوردار باشند. تاکنون صرافی‌های آنلاین رمزارزی مختلفی براین بستر و با استفاده از تیم حرفه‌ای وب آذین  اسکریپت ایجاد شده و در حال فعالیت و خدمت رسانی به کاربران این حوزه هستند. طراحی سایت ارز دیجیتال و صرافی آنلاین یکی از نیازمندیهای کسب و کارهای نوپای فعال در این زمینه است.

طراحی سایت ارز دیجیتال مشابه بایننس (P2P)

با استفاده از این محصول می توانید صرافی P2P ارز دیجیتال با بیش از 50 ارز دیجیتال اعم از بیت کوین، اتریوم، لایت کوین، دوج کوین، کاردانو و غیره راه اندازی نمایید.
در صرافی های ارز دیجیتال P2P کاربران بصورت مستقیم با یکدیگر معامله می نمایند. مزیت این نوع صرافی این است که شما نیاز به تامین ارز ندارید و در ازای معاملاتی که بین کاربرانتان انجام می شود کارمزد دریافت می نمایید.

 

طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال (OTC)

ساخت صرافی ارز دیجیتال برای خرید ارز دیجیتال از سایت و فروش آن به وبسایت توسط کاربران. با استفاده از این محصول، شما می توانید نسبت به راه اندازی سایت خرید و فروش وبمانی، پرفکت مانی، پایی و تتر و غیره اقدام کنید. 

 

ساختار کلی سایت صرافی

 

طراحی سایت صرافی نیازمند تعریف مراحل و نظم در روند کاری است که اولین مرحله تعیین هدف و تحقیق برای روشن شدن ایده و چشم‌انداز برای گروه طراحی است. رابط کاربری راحت و کاربرپسند و جامع بسیار اهمیت دارد. اینکه کاربر اطلاعات مدنظر را به‌ راحتی در سایت پیدا کند و همه اطلاعات در آن حیطه کاری در سایت موجود باشد، بسیار اهمیت دارد. بنابراین سهولت در یافتن اطلاعات مدنظر کاربر، جامع بودن و دارا بودن همه امکانات را حتماً باید در نظر گرفت. همچنین در طراحی سایت باید حجم بالای تقاضای مشتری و ترافیک سایت هم مدنظر گرفته شود تا در صورت افزایش تقاضا، سایت دچار اختلال نگردد.

 

یک سایت مناسب باید دارای پارامترهایی شامل قیمت به‌ روز ارزها و طلا باشد. همچنین امکان ورود داده مالی و تبدیل به ارزهای دیگر هم داشته باشد. همچنین برای جذابیت و پرطرفدار شدن سایت باید امکان مقایسه و تحلیل بازار به‌صورت متنی و نموداری را نیز دارا باشد. طبق یک نظرسنجی صورت‌ گرفته قانونی بودن سایت، عملکرد سریع، امکان یافتن داده‌های مدنظر به‌صورت سریع، مبادلات ارزی، گزارش، تبدیل داده و ارز در سال‌های قبل و به‌روز، تجزیه و تحلیل بازار، سپرده و… مدنظر کاربران بوده که باید در طراحی سایت لحاظ گردد.

 

طراحی پایگاه داده

 

دومین مقوله سایت طراحی پایگاه داده است که جهت طراحی پایگاه داده سایت، ابتدا طرح اصلی پایگاه را طراحی، سپس بخشی را برای تبدیل ارزها آماده کرد. حال پایگاه داده اصلی و ارزی را به هم پیوند داد و مقادیر ارزی را تبدیل کرد. البته باید عیب‌یابی تبدیل ارز برای چگونگی عملکرد سیستم نیز انجام داد. در کل یعنی پایگاه داده سایت صرافی نیاز به حداقل دو بخش دارد، یک بخش داده‌های محلی و بخش دیگر تبدیل داده محلی به ارز رایج است. همچنین زمان و پارامترهای دیگر مورد نیاز هم باید به استانداردهای دیگر اضافه شود.

 

در مقوله طراحی سایت صرافی به رمز ارز یا ارزهای رمزنگاری‌ شده می‌رسیم. رمز ارز، ارزهای دیجیتالی هستند که برای تراکنش مالی از رمزنگاری‌ای پیچیده که در مرکز خاصی استفاده نمی‌شود و محدودیت جغرافیایی ندارند، برای حفظ حریم شخصی استفاده می‌شود. ارزهای دیجیتال ماهیت فیزیکی ندارد، به هر کاربر کدی اختصاص داده می‌شود و می‌توان به هر نقطه از جهان ارسال کرد. بنابراین با توجه به رونق و اهمیت آن باید در ساخت یک سایت صرافی آنلاین به طراحی این خدمات نیز پرداخت.

 

نقش گرافیک در طراحی سایت صرافی

در طراحی سایت صرافی باید به رابط کاربری یا گرافیک آن نیز بسیار دقت کرد. نحوه تعامل با مشتری، لوگوی سایت، رنگ آن موجب جذب مناسب مشتری و القای نظر مثبت به سایت می‌شود. پشتیبانی و داشتن امنیت در سایت از خواسته‌های کاربر و مشتری است تا قابل‌اعتماد و اطمینان بودن را تأمین کند.

 

 

مزایای طراحی سایت ارز دیجیتال

  • کاهش هزینه های حاصل از مغازه 

  • افزایش مشتری از سراسر ایران و جهان

  • افزایش درآمد ناشی از افزایش مشتری

  • خدمت رسانی 24 ساعته به مشتری

  • کاهش اصطکاک بین مشتری و صرافی 

  • جلوگیری از ازدحام مردم 

  • خدمات رسانی سریع به تک تک مشتری ها

 

امنیت در طراحی سایت صرافی

یکی از اصلی تربن دغدغه های مدیران صرافی امنیت صرافی ارز دیجیتال سایت است.همانطور که در قسمت زبان برنامه نویسی سایت اشاره کردیم امنیت سایت یکی از موضاعات بسیار مهمی است که باید شرکت های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال به آن دقت داشته باشند.اولین موضوع مهم در بحث امنیت سایت صرافی ذخیره امن مدارک کاربران است که باید به صورت رمزنگاری شده در سایت ذخیره شود.امنیت سایت های صرافی را می توان به دو قسمت امنیت سرور و امنیت شخصی تقسیم کرد.

در امنیت سرور مواردی مانند تهیه سرور معتبر و کانفیگ صحیح،استفاده از آخرین نسخه سیستم عامل،رمز عبور قوی،فعال کردن سرویس های امنیتی و چند مرحله ای و بروز رسانی های مداوم اهمیت فروانی دارد.اما در بحث امنیت شخصی استفاده از رایانه‌ای مجزا برای مدیریت وبسایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال و همچنین کیف پول‌های رمز ارز می تواند از مشکلات زیادی جلوگیری کند.

در مبحث امنیت شخصی سعی کنید حتما از نسخه های اصلی ویندوز استفاده کنید و همچنین استفاده از آنتی ویروس های معروف مانند Bitdefender یا Kaspersky استفاده نمایید.این موارد از الزامات اولیه امنیتی است و نباید فقط به این موارد اکتفا کرد

 

سیستم احراز هویت

سیستم احراز هویت در وبسایت های صرافی ارز دیجیتال یکی از مهم ترین بخش های سایت می باشد.تیم پشتیبانی طراحی وب امکان ثبت نام کاربران و احراز هویت توسط api به صورت خودکار را فراهم کرده است.احراز هویت خودکار شامل مطابقت کد ملی با شماره موبایل، شماره شبا و شماره کارت و شماره حساب بانکی با کد ملی،تایید شماره ثابت با تماس سیستمی و تایید محل سکونت با کد پستی است.

همچنین امکان ورود به ایمیل و پسورد و احراز کاربر با ارسال پیامک بسته به نیاز کاربر و امکان فعال یا غیر فعال کردن کد دو امنیتی گوگل از موارد مهم سیستم احراز هویت است.معمولا برای پنل ادمین نیز ورود با کد یکبار مصرف و احراز دو امنیتی در نظر گرفته می شود.

امروزه با رشد روز افزون محبوبیت ارزهای دیجیتال در میان کاربران در سراسر دنیا و همچنین افزایش میزان استفاده از ارزهای دیجیتال با اهداف مختلف، کاربران بسیاری در سراسر جهان به دنبال یافتن بسترهای مناسب و معتبری برای خرید و فروش و تبادل رمزارزها هستند.

در حال حاضر در سراسر دنیا افراد با مقاصد مختلفی همچون خرید و فروش کالا، پرداخت‌های برون مرزی و یا کسب سود و درآمد رمزارزی از نوسانات و انواع روش‌های درآمدزایی موجود، به تهیه ارزهای دیجیتال می‌پردازند. همین موضوع اهمیت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال و آنلاین را چند برابر کرده است!

وب آذین  تمام تلاش خود را برای ارائه سرویس درخواستی شما در سریع‌ترین و با حداقل زمان ممکن به کار گرفته‌است. 

راه های ارتباط با ما :

تلفن: 7-03136261556

همراه:7-09109909006





:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: